2015年12月30日星期三

請多多包涵

在日常說話,總會不經意地說錯了話。

在這個博客上也一樣,有時候會犯了一些錯誤,說了一些錯誤的東西。

再加上,寫文,說話,吹水,這些其實都是很主觀的東西。

出自於我手的文字,自然是附上了我自己的觀點。

每個人的觀點都有不同,我的觀點也未必是其他人所接受,或者認同。

當中會有對立的情況出現。

有些時候,我會堅持自己的觀點,而作出反擊。

我的原意有可能只是在於事件上的討論。

但說者無心,聽者有意,這些反擊,可能就會令到聽者覺得不太舒服。

所以在此,我想趁年尾回顧過去一年的機會。向過去一年,如有多得罪的朋友說聲不好意思。如果真的有令你們不高興的,還請你們多多包涵。大家在此都是吹吹水,談笑風生,就不要太介懷了。

要說不好意思的,當中真的不得不提 Lisa 姐。

早前有朋友對我說,對 Lisa 姐的每個留言,好像我的回覆得特別多,也好像不太客氣。要我留意一點,不要像是針對老人家般。

其實不然,我只是對事不對人。純粹是 Lisa 姐的留言每每引出很多的問題,所以我才把我對這些問題的想法,詳盡一點打出來,分享一下我的想法。當然,也希望得到一個更合符邏輯的答案。所以如果真有得罪,真的是不好意思。

雖然說,當中很多的觀點,我還是不太認同。

但我想這也只是君子和而不同,實在並沒有針對之意。

老實說,在日常生活認識我的都知道。在真實生活上的我比起在網上,更加像個問題少年,而且還更加老實不客氣。有問題時,還會不停地去想去問,直至有一個合意的答案才肯善罷甘休。所以也令很多人覺得很煩厭,呵呵。

覺得長氣也再說多次了,在過去一年,如有得罪的朋友,還請多多見諒。

寄望下年,請繼續多多指教。


36 則留言:

  1. 理性討論最可貴。
    一個地方可以用不同方式去到,盡量欣賞他人長處是最好。

    回覆刪除
  2. 大家睇下, 原來巴黎兄係唔會同人討論, 可能唔小心吉中佢既利益要害, 佢第一時間刪除我既留言, 有相為証:
    http://s1166.photobucket.com/user/ParisValueInvesting/media/paris3_zpsbq26bon5.png.html?o=0


    原本既文章:
    http://parisvalueinvesting.blogspot.hk/2015/12/blog-post_27.html

    唉, 其實大家明知佢都係為搵錢, 認左大家都冇人怪. 但佢唔想認, 何必呢?

    回覆刪除
  3. 算啦, 我都知我說話硬崩崩, 不得人心, 也知年輕人好勝, 所以一早已把要說的壓到最少的指責, 但我也唔係好鍾意同人駁口, 所以如無須要都唔會自討沒趣 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實大家都係理性地分享自己既想法o者, 只不過各路英雄出處不同, 有著自己不同方面耕耘既經歷, 在A君身上用得著的經驗, 可能會在B君身上變成毒藥, 其實大家只要善用呢個平台, 集思廣益, 再汲取自己可以駕馭既技巧, 但大前題係必需要全面地了解, 那麼, 就算聲音與自己想法有著幾大既差異, 最終也能令自己進步。

      刪除
    2. 唉 =_=' Lisa 姐,真係唔知覆你好,唔覆你好。

      覆你又會俾人話我針對你老人家(真係冤枉呀,大人),唔覆你又好似誤解了我的意思。

      就拿這個回覆為例,我只是想再詳盡一些解釋一下我的意思,以避誤會。實在談不上是為駁而駁同好勝,也就更加不是要指責 Lisa 姐您。

      其實大家都只是如咚兄所說,分享自己的想法姐。

      刪除
    3. 想反駁人地留言, 就要先知對方的想法, 而唔了解對方, 只靠一句說話就大造文章, 同個位表面友善, 其實內藏暗箭的人一樣, 是無說話好講的啦 !
      我其實好欣賞你年齡輕輕可以靠慳去投資, 而有成果, 不過全部雞蛋放一籃子內, 小心籃子穿洞 ! 呢個是我好心的提醒 :)

      刪除
    4. 我呢個唔係反駁留言, 而是我仔女都在英國生活, 佢地依家過得好開心, 不過我憂心成個歐洲的將來, 也擔心我在荷蘭的親人, 所以我只能做到的是堅守財務, 留資金可以將來接應, 所以投資上絕對唔可以輸, 唔可以冒險 !

      刪除
    5. 謝謝 Lisa 姐的提醒。

      我反而唔會成個歐洲咁去睇,因為歐洲都好大,各個國家都有優劣的地方。如果以整個大陸來看,很容易就會忽略當中的機會。正如亞洲,也不能夠把,中國,日本,印度,甚至俄羅斯混為一談。

      另外,好奇一問,果位,姐係邊位? 呵呵

      刪除
  4. 只要放下勝敗榮耀,有辯駁反擊,才可以更能深入反思,也是這個網上平台,令大家能夠得著的良好環境,相信大部分人都不會介意。(條件是你要保持謙虛的態度,哈哈!)

    回覆刪除
    回覆
    1. 的確如此,大家可以用理性的態度去討論才有用。

      刪除
  5. 嘩!投資叻過人仲要謙虛過人,未來真係九十後的世界。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謙虛同虛偽只是一線之間,或者是我很虛偽呢,呵呵 :p

      刪除
  6. 大部份人寫blog都是意在跟其他人分享交流,而且有對立才有討論,這本是平常事。
    有時討論得興起時,語氣可能不自覺地變得不太客氣,這也是人之常惰,流星也常犯這毛病,經Ricky提醒後以後真的要多加注意。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得有時這些 "不客氣" 的語氣也不錯,才令到討論更加有趣,更有閱讀性。要是缺少了這些火花,弄得像老學究般對話,那會是多麼沉悶。

      我想,有火花是可以,最重要的是,到最後保持到君子和而不同,對事不對人。

      刪除
  7. 正! 等待明年的精彩討論!

    回覆刪除
    回覆
    1. 精彩地吹下水就好了。嚴謹的討論實在太花精神。

      刪除
  8. 多啲火花咪幾好,你睇近期Blogger幾咁熱鬧,不過熱鬧還熱鬧,討論最緊要有建設性、啟發性,唔好係「維園阿伯」式討論就好了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 最怕是「維園阿伯」式討論,只是爭辯立場同觀點是無得討論的。姐係爭辯半杯水,是半滿還是半空一樣,點講都係無結果。

      刪除
  9. 其實又唔需要特登出篇文,
    講真適當討論故意好,
    但若然唔係,亦無需故意討好。
    講真,好似Lisa姐,我相信佢係善意指點,但如果人地既做法同佢既成功之路唔同,佢好多時都會否定其他人既做法,其實就算佢條路正功,但到其他人行既時候又係咪一樣,又有誰知? 強加自己想法於他人,唔怪得有時覆佢語氣重左d。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我其實唔係否定任何人, 只指出見到的風險, 不過請放心, 我多數只提一兩次, 唔會再有第三次, 因為輸贏又唔關我事, 所以隨便啦 !

      刪除
    2. 言兄,請體諒一下。有時候寫文都要靈感,啱啱撞著都覺得可以寫下便寫,一切由心。都唔係話特登既,也沒有刻意討好的意思。

      刪除
    3. 我都明白 Lisa 姐是善意的指點。之不過,有時候所指出風險的理據,好像是太過言簡意賅,其實就很容易引起誤會同引伸出很多的問題。

      刪除
    4. 因為我中文唔好, 所以好多字都唔識讀, 唔識寫, 所以表達唔到真實意思 :)

      刪除
    5. 嘩,Lisa姐你太識得講笑了。以你縱橫股壇咁多年,日日睇咁多新聞,又寫文指點大家,如果你都叫做中文唔好,咁就真係一街都係文盲了。你實在太謙虛了。

      刪除
    6. 我只會講實話, 因為我記憶好, 所以可以用學過的字寫出簡單文章, 太深的字唔識, 有時把詞句倒轉來寫 !
      我在南洋讀過中文小學至5年班, 之後去荷蘭由小5讀起至高中畢業, 所以最叻是荷蘭文, 中英文都麻麻, 因為我叻數, 對文學無天份, 所以讀的也是理科 !

      刪除
  10. 其實LISA姐同RICKY可能係我BLOG友中最年長同最年青既成功人仕. 兩個都係勁人, 我為你倆鼓掌!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 的確, 這兩位BLOG友是很好的學習對象. 即係塞錢落你袋, 呵呵.

      刪除
    2. 我也覺得Lisa姐及Ricky都好醒,都係我學習對象;縂覺Lisa心地好而口直之人;希望你倆寫多D好blog俾我哋學習

      刪除
    3. 我只想保住大家少輸錢, 避風險, 唔想有名利也唔想見報, 人怕出名豬怕肥 !
      要發達就要靠自己去追知識, 唔好人地講乜你又信乜 :)

      刪除
    4. Lisa姐這句話真的是不能認同更多,流星也是抱着類似的想法,但同樣地好像得罪了很多人(笑)。

      刪除
    5. 提出了警告已好足夠, 聽唔聽由人, 因為輸贏都唔係我地錢 :)

      刪除
  11. 年紀輕輕有這份胸襟,很不錯。

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...