2018年1月8日星期一

希望有個壞租客 - 愛丁堡 "荀盤" ?!



愛丁堡市中心,最古老的城區,距離游客熱點的皇家英里大街只是半分鐘的路程;愛丁堡城堡十分鐘,愛丁堡王宮都係十分鐘,愛丁堡火車站十五分鐘左右。

這個兩房單位都只是 £145,000,每月收租 £800,回報 6.6%,而旁邊一模一樣的起碼要 £200,000,月租 £900 - £1000 !!! 足足平了兩成半! 點解咁平,原來係因為租客有份 "長命租約" (assured tenancy),即是說租客只要不犯錯 (no fault) 準時交租,業主就無權單方面終止租約,而租客死了之後,還可以傳份租約給家人親戚(一次)。

現在的租客就由 2004 開始租。銀行唔會接受有這類型租約做按揭。所以一次要用現金買入。丕過銀行唔受的原因單純係因為變成銀主盤,都趕唔走租客。真的百思不得其解其實有咩問題?! 變左銀主盤都會有投資客接貨姐。我第一個去買!話雖如此, 業主都係可以年年按市價加租,04年的租金是 £495,現在係 £800,都升左六成! 

我覺得真正賺錢的機會在於如果租客放棄租約,層樓立即變回做正常盤。拎去銀行以市價做按揭,立即變做空手取白刃。加上,係正越來越蓬勃的旅遊區,用來做 airbnb 起碼 £70 一晚,而且年終無憂。 如果有閒錢,真係值買來博一博。

即使租客唔走住足一世,穩穩陣陣收租都唔錯。

當然求神拜佛希望佢變做壞租客,唔交租,破壞層樓可以趕佢走就仲好。 

可惜,無咁多資金....... :p

所以賺錢機會唔係無,平時都要儲多啲資金,咁有機會來到先可以食到。



層樓的資料:
http://www.rightmove.co.uk/property-for-sale/property-52214289.html

補充資料:
Home Report:
https://drive.google.com/open?id=1bVk5ZLs7FtQVDTQbC1xyDPxnkJMaYqb1

Sales Particulars:
https://drive.google.com/file/d/12RIUIsXxu7Rq3N5z7PRR-E6yEUejwOvY/view?usp=sharing




6 則留言:

  1. 低市價三成,嚴重諗得過wor!! 140萬,死都死返黎執左個筍盤佢啦!

    回覆刪除
  2. 開公司私下集資,買左佢!!
    我有興趣, $1.5M , 好易夠數

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,咁細都用公司買,扣番啲雜費都無咩油水。cc 兄自己食左佢啦,哈哈。小弟免費提供支援又點話,反正愛丁堡都日去。有興趣私聊,哈哈。

      刪除
  3. 反而覺得最筍盤,莫如Ricky肯免費提供支援問路,那才見最大的筍盤,机不可失。哈哈!過人甲

    回覆刪除
  4. 我想在Southampton大學附近買樓,租比學生,原來要攞HMO licence, 如果我買咗間有HMO licence屋,係唔可以轉名,要從新申請。你知唔知手續係唔係好煩,成功率有幾高!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...