2023年2月15日星期三

認一次叻 領展買雞肋

 最近領展供股,滿城風雨。


澳洲,大陸,新加玻新玩具的質素唔敢評價。

但英國件貨唔算標青,依家最新借貸成本已經高過呢個物業的回報。只能係用來作高大上,同埋俾管理層來下英國報銷洗費。如果其他地方的新玩具都係咁,都幾擔心。

Agency problem 買股一定會有呢個問題。

單呢點來講,你會揀日日係 Twitter 的 Elon 定係神龍見首不見尾的 Kingdom Dragon 呢??

最近見多左 AA 宣傳買英國商業地產,亦多左仲係香港,或者已經來左英國的朋友查詢英國商業地產,再次提醒各位,英國商業地產有樣野叫 Business rate,係市場租值的 50% 交俾當地政府的稅 ,有租客還好,租客交。但間鋪一空置,就係業主硬食。空置成本很高,英國鋪亦不如香港的值錢 (除非係地點特靚,但隔山買牛,不是地頭蟲的話,你又唔知邊度靚) ,所以真係要小心,小心,小心。

特別係標榜 10% 租金回報,山旮旯果啲,賣又賣唔出,租又租唔出,仲要幫政府打工,咁先最慘。



14 則留言:

  1. 地胆果然見識不同,請受小弟一拜。:)草上飛

    回覆刪除
    回覆
    1. 感謝師兄一直以來收看就真,亦請受小弟一拜

      刪除
  2. Ricky, 抵你認叻!多謝分享!!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...