2018年8月6日星期一

英國買樓投資問題 - 08/2018

續上一篇,有些網友問了些問題,在此解答一下。

Chloe Wales︰呢類分租給學生的單位,係咪真係咁有市場呢?法例方面又如何?

答:投資這類主打租給學生的單位,當然有市場。始終教育是英國其中一大產業,每年來英國留學的學生多不勝數。雖然將來的脫歐,或者會令到來自歐洲的學生減少,但來自世界各地的學生需求都是每年增加。每間大學附近都是投資的熱點。不過若果是投資小城市的大學區就需要非常熟悉當地環境,知道學生喜好的地方。

法例方面,雖要留意 HMO (House in Multiple Occupation) ,若果只是租給兩個學生就不需要,跟普通的租務一樣。


Lam Fong Yee︰hmo牌是否有限?聽講某d city 唔發牌了

答:每個地區的市政府對此都有不同的取向,要向當地的市政府查清楚。在某些地區有受制於 article 4 directions ,若要在那些地區做 HMO 就要留要清楚,同埋做好功課。


Wilson Chan︰作者有7間屋收租,比稅應該比好多?

答:所以有會計師提供意見好重要,有些錢是不能省的。新稅制下,在 40% 稅階,做收租佬基本上是沒有錢賺。一定要用公司持有。


Simon Yeung:英國買樓時是否要注明是否可以分租和作商業性質?

答:要睇好多方面,首先要睇地契,有些 Leasehold 限制業主租出單位,或者出租單位要俾錢 Freeholder。再睇分租是否涉及 HMO 等。若商業性質指用來做 Office,則涉及 planning 方面。

Toby Chan︰我本身已經係曼城買左兩個apartment,我留意到Rocky27/7專欄,提到慶幸Ricky有一間公司,可以用公司名義買樓,避免交重稅。想請教Ricky, 1/ 我可以用香港公司名義在英國買樓同時做按揭嗎? 2/ 如果唔可行,香港人可以在英國成立公司嗎?如何做到? 3/ 可以介紹financial consultant嗎?

答:1)香港公司很難做到英國樓按揭。2)香港人可以在英國成立公司。3)建議找個英國會計師幫助設立。4)抱歉,沒有。


Toby Ng︰ 1)請問法例上是否要申請牌照才可改變原則作分租用途? 2)如人名持有物業,然後租給自己公司,再由公司作二房東分租,這樣是否可以交少d稅,這樣行銀行按揭利息及stamp duty是否都可以平d? 3)交稅/報稅過程怎樣處理?會不會很難?

答:1)若果不涉及 HMO,是不用另外申請牌照的。2)請PM。建議向會計師請教。我好難在大庭廣眾下答呢條問題喎。3)若果只是一兩間的話,又不涉及公司的話,自己搞都可以。我初初都是自己搞。


 Lok Hary︰ 本人對投資英國有興趣但其實想問英國買樓吾係不可以改動屋內間格嗎?有咩限制?

答:要留意物業是否 Listed ,Listed 會比較麻煩及涉及 Planning/ Historic England。同埋要符合 Building standard 及視乎工程內容,有可能要申請 Planning  。


really_elysium : 你好丫, 一直都有留意你既BLOG, 今年終於想去試下, 一上網揾揾到好多盤...但好多都係要AUCTION..想問下你會唔會有律師介紹...其實買到有TENATE IN SUI 果D會唔會穩陣D甘收租呢?

答:不知道你是看甚麼網站呢?!應該很少盤是要 Auction。我認為有租客的最多都只是話你知,個物業可以收到的租金,以及有租客會租主。租客始終會走。能否穩定出租,最重要還是看物業的本身。


星島日報的轉載 :英國第7間物業裝修出租記

4 則留言:

  1. 無論短期或中期,東南亞的大學都難與歐美的名牌大學相比,故潛力還是非常大~~~~~~~

    回覆刪除
  2. 請問英國睇樓agent會唔會揸車接你
    因為唔同樓盤距離都有d遠
    同埋英國d agent係咪唔憂做?
    係rightmove留10個留言話cash buyer問多少少details得1,2個agent會覆

    回覆刪除
  3. Nice post dude,
    Today health insurance quote is very important for our life. Let's protect our Health by read this Insurance Quote for your bright future HH Andromax

    回覆刪除
  4. Great analysis of e-commerce online. Let's read some articles that can protect your business and prevent losing equity. I assure you to read Business Insurance on ridopedia

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...